忧郁的毛驴

Young & Free - Pajaro Sunrise

小豆之家:

I am young and i am free
我是年轻的,我是自由的
Under the sun there is no one like me
太阳底下找不到第二个像我这样的人
So what if i do you some wrong
所以假如我对你做错了什么
Do i have to worry just because you don't?
我应该担心吗仅仅因为你不开心

Leaning back on a plastic tree
背靠在塑料树上

I set myself among the passing things
我回想着过往的事情
So what if i'm somewhat misplaced
因此假如我某种程度表达错误
Do i have to worry just in case?
我应该担心吗为了以防万一?
Do i have to worry just in case?
我应该担心吗为了以防万一?

I am young and i am free
我是年轻的,我是自由的
Under the sun there is no one like me
太阳底下找不到第二个像我这样的人
So what if i do you some wrong
所以假如我对你做错了什么
Do i have to worry just because you don't?
我应该担心吗仅仅因为你不开心

And if you ever turn around i'll run away
假如你转身离开我也会立刻跑开
Because i'm used to run along but not to wait
因为我习惯了奔跑而不是等待
Now you shouldn't cry this hard
现在你不应该哭得这么伤心
I just don't mean to make you blue
我并不是想让你不开心
It's i don't love you
而是因为我不爱你
I don't love you
我不爱你
I don't love you
我不爱你
I don't love you
我不爱你
I don't love you
我不爱你
I don't love you
我不爱你

I am young and i am free
我是年轻的,我是自由的
Under the sun there is no one like me
太阳底下找不到第二个像我这样的人
So what if i do you some wrong
所以假如我对你做错了什么
Do i have to worry just because you don't?
我应该担心吗仅仅因为你不开心

小豆之家敬上!

评论

热度(32)