忧郁的毛驴

You Make Me Feel - Bonfire

存档灵魂:

You Make Me Feel
你给我的感觉


【歌词】


Deep in the night, when I'm alone
My heart starts to burn, cause I feel for you
I've been away too long from my love
I leave it up to you, to understand
夜深人静,我一人孤苦守候
心在燃烧,只因又感觉到你
爱与我分离已太久太久
我只把它留与你,等待你体味。

I've got this feeling, deep in my mind
Come back and love me, just one more time
On the ground of an ocean, we buried our love
Far away
My heart still bleeding
Won't you come back and stay
这感觉,深深印刻我脑海
回来吧,爱我吧,哪怕只一回
漫长的海岸线,埋葬我们的爱情
回忆无尽
我心滴血
为何再不见你归来?!

But I can't understand
Why there's salt in my eyes
And I can't understand
Why your heart's in disguise
我不能理解
为何我热泪盈眶
我无法理解
为何你心在伪装?!

For I still need you
And I want you to come back again
You make me feel like never again
我爱你依然如故
我盼望你再归来
你让我再也无法感受爱。

I can't find the answer
From a look in your eyes
And my heart's still crying
Don't tell me
Your love's a lie
You're still the one
Who can set me in a state of trance
Why don't we give us a second chance
我找不到答案
凝视你的双眼
我心哭泣
别告诉我
你的爱只是一个谎言
你仍是我唯一
让我沉迷恍惚
为何不给彼此再一次?!

But I can't understand why you laugh
Though you cry
And I can't understand why I don't say good bye
我无法理解你为何却在笑
尽管你在哭泣
我不明白,为何我没勇气说再见。

For I still need you
And I want you to come back again
You make me feel like never again
我爱你依然如故
我盼望你的归来
你让我再也无法感受爱。


评论

热度(17)